Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 36 záznamů.  1 - 10dalšíkonec  přejít na záznam: Hledání trvalo 0.01 vteřin. 
Komunikační strategie pro firmu Ježek
Urban, Jan ; Zatloukal, David (oponent) ; Šimberová, Iveta (vedoucí práce)
Předmětem diplomové práce „Komunikační mix konkrétního podniku“ je analýza současného stavu komunikačního mixu vybraného podniku a návrh nového. Diplomová práce je členěna na teoretickou a praktickou část. Teoretická část pojednává o metodách analýzy vnitřního a vnější prostředí podniku, popisuje a porovnává jednotlivé komunikační nástroje a princip fungování marketingové komunikace. Úvod praktické části popisuje vybraný podnik. Hlavní části analyzují prostředí podniku a jednotlivé nástroje propagace. Závěrečná část obsahuje návrhy nového komunikačního mixu.
Řídicí systém technologického úseku varna
Šulc, Martin ; Kaczmarczyk, Václav (oponent) ; Zezulka, František (vedoucí práce)
Prostudování potřebné teorie z oblasti pivovarnictví. Na základě zjištěných informací navrhnutí optimálních akčních a měřicích prvků, jako jsou snímače teploty, tlaku, pneumatické ventily, frekvenční měniče a jiné. Následná charakterizace všech prvků z pohledu řídicího systému a rozšíření technologického schématu o měřicí a regulační značky. Pro úsek pivovaru varna sepsání technologického postupu se specifikováním jednotlivých kroků. Na základě tohoto popisu vytvoření řídicího programu pro automat SIMATIC S7-300 od firmy Siemens. Program je napsaný v jazyce STL, který má podobu strukturovaného textu. Vizualizace a řízení procesu je zajištěno SCADA systémem TomPack od firmy ProjectSoft. Systém komunikuje s PLC pomocí DDE serveru.
Ekonomická analýza odvětví pivovarnictví České republiky
Brabenec, Martin
Tato diplomová práce je zaměřena na ekonomickou analýzu odvětví pivovarnictví v České republice. V teoretické části je popsána hlavní terminologie, která charakterizuje agrární sektor, současnou podobu zemědělských podniků, základní charakteristiky pivovarnictví, metody analýzy konkurenceschopnosti a metody ekonomické analýzy. Vlastní práce charakterizuje vývojové tendence v české republice v pivovarském průmyslu, kdy v roce 2010 začal pozvolna rostoucí trend pivovarnictví ve všech sledovaných aspektech. Dále je zpracována analýza konkurenceschopnosti, jsou vymezeny podmínky působící na pivovarský trh a je charakterizován vybraný pivovar, pro něhož je sestavena SWOT analýza a finanční analýza. SWOT analýza poukázala na to, že by se podnik mohl více expandovat na zahraniční trh a dostat se tak do povědomí více zákazníků. Finanční analýza objasnila, že ve sledovaném období docházelo především ke snižování aktiv, což bylo zapříčiněno snižováním dlouhodobého majetku. Podnik si z finančního pohledu vede dobře a má dobré postavení na trhu.
Klíčové faktory výkonnosti podniku v odvětví pivovarnictví
Máčalová, Pavlína
Cílem diplomové práce je návrh opatření, které povedou k pozitivnímu vývoji ekonomické přidané hodnoty v odvětví pivovarnictví. Literární rešerše je zaměřena na obecnou problematiku finančního řízení a hodnocení výkonnosti podniku. Podrobněji je specifikována ekonomická přidaná hodnota. V části odvětvové analýzy jsou rozebrány specifika odvětví pivovarnictví s využitím vybraných metod. Pro analytickou část práce je s využitím kriteriálního výběru zvolen výzkumný vzorek podniků z odvětví pivovarnictví. V rámci finančního řízení je provedena analýza vybraných poměrových ukazatelů. Pro identifikaci klíčových faktorů ovlivňující ekonomickou přidanou hodnotu je zvolena panelová regresní analýza v rámci níž je odhadován model dekompozice EVA, který doplňuje model vybraných poměrových ukazatelů. V závěru práce jsou formulovány doporučení na základě výsledků provedených analýz.
Zhodnocení současné marketingové komunikace vybraného podniku
OLBRICHOVÁ, Monika
Diplomová práce je zaměřena na podnik DUDÁK - Měšťanský pivovar Strakonice a.s. Cílem je zhodnotit současnou marketingovou komunikaci zkoumaného podniku z hlediska vybraných faktorů a navrhnout případné změny. Primární data byla získána pomocí dotazníkového šetření, které probíhalo online formou. Jednalo se o kvantitativní metodu výzkumu s nepravděpodobnostním výběrem respondentů. Dotazník byl určen pro konzumenty piva, a tedy osoby starší 18 let. Otázky byly zaměřeny na marketingovou komunikaci obecně, a poté samozřejmě i přímo ve spojitosti s pivovarem Dudák. Výsledky sebraných dotazníků sloužily jako podklad pro vyhodnocení aktuální marketingové komunikace pivovaru. Na základě této analýzy byla navržena konkrétní opatření vedoucí ke zlepšení marketingové komunikace vybraného podniku.
Hospodaření města Rakovník v první polovině 17. století
CEDLOVÁ, Helena
Tato práce na základě dochovaných městských register a purkmistrovských rejstříků popisuje strukturu příjmů a vydání města Rakovník. Pokouší se zhodnotit jednotlivé kapitoly hospodaření města v časovém horizontu první poloviny 17. století.
Analýza pivovarského odvětví v Jihočeském kraji s ohledem na minipivovary
NEUBAUER, Patrik
Tato diplomová práce se zabývá analýzou pivovarnického odvětví v Jihočeském kraji s ohledem na minipivovary a vývojem pivovarského odvětví od roku 2015 v daném kraji. Literární rešerše je zaměřena především na základní pojmy v oblasti pivovarnictví, seznamuje čtenáře s historií vaření piva, rozdělení piv a pivovarů a způsoby vaření piva. V práci jsou popsány hlavní rozdíly mezi velkými pivovary a minipivovary a jejich výhody a nevýhody. Analytická část je potom věnována vybraným pivovarům a minipivovarům v Jihočeském kraji, jenž je v práci charakterizován. Dále jsou popsány vybrané pivovary a jejich historie, současný stav, způsob vaření piva a jejich produkty. Nezbytnou součástí práce jsou grafy, tabulky a obrázky, které zajišťují lepší přehlednost a prezentaci dat v oblasti zkoumané problematiky.
Vývoj pivovarského odvětví s ohledem na minipivovary
HRABĚ, Karel
Tato práce se zabývá analýzou vývoje pivovarského odvětví s ohledem na minipivovary v České republice v období 1999-2019. V první části je popsána historie a vývoj pivovarského průmyslu a technologický postup výroby piva. Dále jsou zde charakterizovány jednotlivé druhy pivovarů, minipivovarům je věnována samostatná kapitola. Praktická část mj. popisuje přírůstky a úbytky provozoven v jednotlivých krajích ČR, vývozové a prodejní statistiky českého piva, spotřebitelské preference či celkovou spotřebu piva v jednotlivých letech sledovaného období. Nezbytnou součástí práce jsou grafy, tabulky a obrázky, které zajišťují lepší přehlednost zkoumané problematiky.
Analýzy prostředí v pivovarnictví
MARŠÍK, Dominik
Bakalářská práce se zaměřuje na vnější a vnitřní analýzu dvou společností v pivovarském prostředí. Cílem je zhodnotit současný stav podniků prostřednictvím zvolených analýz. Práce se věnuje problematice strategického managementu a popisuje vybrané analýzy jako jsou PESTLE analýza, Porterův model pěti sil, SWOT analýza a finanční analýza. Zároveň se v práci nachází charakteristika obou společností. Informace získané z analýz jsou použity ke zhodnocení současného stavu společností a dochází k návrhu optimálních strategií, které by podpořily budoucí rozvoj společností.

Národní úložiště šedé literatury : Nalezeno 36 záznamů.   1 - 10dalšíkonec  přejít na záznam:
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.